Reklamacje

W ofercie naszego sklepu znajdują się wyłącznie produkty uznanych marek o wysokiej jakości. Dokładamy również wszelkich starań, aby kontrolować stan wysyłanych produktów. Jednak jeśli uważasz, że nabyty przez Ciebie produkt posiada wadę, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmii. Jeżeli na dany produkt zostało oświadczenie gwarancyjne, możesz złożyć reklamcję z tytułu gwarancji.

Jak złożyć reklamację?

Niezależnie od tego, czy składasz reklamacje z tytułu rękojmii czy gwarancji, możesz to zrobić za pośrednictwem maila: sklep@strefaoutdoor.pl.
W treści wiadomości powinny znaleźć się informacje takie jak:

  • Twoje dane i numer zamówienia;
  • Jakiego produktu dotyczy rekramacja;
  • Opis wady, kiedy została ona zauważona oraz w jakich okolicznościach powstała;
  • Jakie masz oczekiwania względem rozpatrzenia reklamacji: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy (dotyczy wad istotnych).

Możesz również wypełnić poniższy formularz i wysłać do nas drogą mailową.

Formularz do pobrania:

Rękojmia

Obowiązkiem sprzedawcy jest dostarczyć produkt pozbawiony wad fizycznych i prawnych. Złożenie reklamacji w drodze rękojmii umożliwia dochodzenie roszczeń z tytułu wad powstałych przed momentem zawarcia umowy sprzedaży. Okres odpowiedzialności sprzedawcy za produkt to 2 lata. Konsument powinien zgłosić sprzedawcy reklamację wraz ze swoim żądaniem (naprawa/wymiana/obniżenie ceny/odstąpienie od umowy) w ciągu 12 miesięcy od momentu zauważenia wady. Po zgłoszeniu reklamacji sprzedawca ma 14 dni na jej rozpatrzenie.

Gwarancja

Jest to dobrowolne oświadczenie jakości produktu wydane przez gwaranta, którym najczęściej jest producent. Przeważnie wiąże się ona z wydłużonym okresem odpowiedzialności za produkt. Gwarancja dotyczy konkretnego produktu lub jego części, a jej zakres jest ustalony przez gwaranta. Złożenie reklamacji z tytułu gwaracji może odbyć się poprzez nasz sklep według wcześniej opisanych kroków lub bezpośrednio u gwaranta.